חייגו עכשיו: 03-9517674

Invacare TDX SP2 power wheelchair

TDX SP2 מגיע מצויד בתכונות מצוינות שגורמות לו לתפקד ביעילות. TDX SP2 של Invacare מתגאה בעמידות ובביצועים אולטימטיביים בסגנון מודרני ועכשווי. יכולת תמרון מעולה – בפנים ובחוץ, עם מבחר רחב של מושבים לנוחות ותמיכה מיטביים. זה הופך אותו לכיסא יוצא דופן לאידיאלי עבור אנשים שזקוקים לפונקציונליות מלאה, אבל לא רוצים להתפשר על סגנון. יושב לצד TDX SP2NB, יש לו קיבולת משקל גבוהה יותר עם סוללות ויכולת טווח גדולים יותר.

אחד המאפיינים הבולטים ב-Invacare TDX SP2 הוא היציבות המשופרת שלו. ה-Invacare TDX SP2 מציע יציבות ובטיחות מירבית; פונקציית נעילת היציבות מבטיחה שכל ששת הגלגלים יישארו יציבים על הקרקע בשטח לא אחיד. טכנולוגיית המתלים המוגנת בפטנט של SureStep מאפשרת נסיעה חלקה תוך כדי משא ומתן על משטחים מאתגרים. עם קיבולת משקל גבוהה יותר וטווח נסיעה מעולה יותר, ה-TDX SP2 מאפשר לך ללכת רחוק יותר.
TDX SP2 מציע גם חווית נהיגה אינטואיטיבית. יש לו רדיוס סיבוב הדוק להפליא, הודות להנעת הגלגל המרכזי שלו; בסיס גלגלים יוצא דופן זה מספק יכולת תמרון מעולה המעניקה חווית נהיגה אינטואיטיבית. להלן כמה תכונות מפתח של TDX SP2:

  • טכנולוגיה חכמה של LiNX: טכנולוגיה זו מגדירה מחדש את הניידות – היא עומדת מאחורי חווית הנהיגה המעולה של המשתמשים.
  • טכנולוגיית מסך מגע: הוא מגיע עם שלט REM400 בעל מסך מגע צבעוני מרשים בגודל 3.5 אינץ' – הוא דורש כוח מינימלי להפעלה.
  • בלוטות' מובנה: עם ה-REM400, משתמשים יכולים להתחבר ל-3 מכשירים בו-זמנית, ויש לו טכנולוגיית העברת עכבר.
  • שלט קומפקטי עם תצוגת LED: זה אידיאלי למשתמשים שיש להם טווח תנועה מוגבל וחוזק מופחת.
  • ג'ויסטיק בקרת קיצון: אידיאלי לשליטה בסנטר כשהקליפה החיצונית עמידה בפני רוק.
  • ג'ויסטיק MEC: זה מושלם עבור אלה עם חולשת שרירים או שליטה במוטוריקה עדינה.