חייגו עכשיו: 03-9517674

Invacare Aviva RX 40 Modulite power wheelchair

AVIVA RX של Invacare הוא הראשון במגוון חדש של כסאות חשמליים שאינם דומים לכל כיסאות אחרים בשוק. מאחדים את המרכיבים המרכזיים המגדירים ביצועים, כסאות כוח חדשים אלה עם הנעה אחורית משלבים שיטה חדשנית לניהול מרכז הכובד לפיזור משקל אופטימלי עם מתלים מעולים. הם פשוט מגדירים מחדש את ביצועי הגלגל האחורי, ומספקים שליטה ללא תחרות, אחיזה יוצאת דופן ונוחות נסיעה קיצונית.

AVIVA RX מעוצב סביב 3 אלמנטים מרכזיים; עיצוב, טכנולוגיה וביצועים כדי לספק פתרון ניידות יומיומי. הבסיס הנקי והמודרני שלו עם תכריכי צבע אלגנטיים מספקים מראה רענן לכיסאות חשמליים עם הנעה אחורית. עם הבסיס הקומפקטי שלו ברוחב 560 מ"מ בלבד, ה-RX20 הוא רב תכליתי וניתן לתמרון, עם רדיוס סיבוב הדוק שהוא האידיאלי עבור חללים קטנים וניידות יומיומית בין אם בפנים ובחוץ ובחוץ. יש לו גובה מושב עד הרצפה של 435 מ"מ בלבד אידיאלי למיקום ליד שולחנות או שולחנות וניתן להשתמש בו בכלי רכב נגישים לכיסא גלגלים (WAV).

ה-RX20 כולל את הטכנולוגיה העדכנית ביותר שלנו עם מערכת LINX המפרשת, לומדת ומתאימה את המנועים בצורה חכמה לשינויים בהרגלי הנהיגה כדי להבטיח ביצועי נהיגה עקביים יום אחרי יום. מערכת חכמה מובנית זו מפצה על חוסר איזון בזמן נהיגה ומאפשרת שליטה מדויקת יותר וניתנת לחיזוי.

תכונת LiNX G-trac האופציונלית מבטיחה שהכיסא החשמלי תמיד שומר על כיוון נסיעה אמיתי כך שלא תצטרכו לתקן את הכיסא ללא הרף. בנוסף, עם LiNX יש לך מבחר של פקדים, החל מהנעה בסיסית ועד לצגי מסך המגע המהפכניים שלנו.

מערכת התאורה החדשה של Axendo תשאיר אותך גלוי ובטוח בתאורה חלשה או בלילה. עם חבילת תאורה חוקית מלאה זו, היא משתמשת בטכנולוגיית אולטרה-beam שהיא בהירה משמעותית מדגמים אחרים של כסאות חשמליים.

מתלים חדשניים עם מערכת CTC שלנו מבודד את המושב מפני רעידות ומהמורות. כל ארבעת הגלגלים נשארים תמיד במגע עם הקרקע, ומספקים חלוקת משקל מיטבית למשיכה ושליטה.

RX20 זמין עם פלטת ישיבה רגילה או מערכת ישיבה Modulite המציעה מגוון של התאמות כדי להתאים לצרכים שלך. ישנן כריות מושב שונות, אפשרויות משענת גב כולל Matrx, Rea ו-Flex 3 כדי לספק פתרון ישיבה סביבך. הוא מציע פונקציית הטיה ושכיבה עם 20 או 30 מעלות של הטיה ו-30 מעלות של שכיבה להורדת לחץ מקסימלית. ל- Modulite יש התאמות ללא מדרגות בעומק המושב, הרוחב, הזווית ומרכז הכובד כדי להבטיח התאמה מושלמת. בנוסף משענות רגליים ומשענות ידיים מתכווננות ונשלפות. אפשרויות נוספות כוללות משענות מוגבהות לרגליים, משענות ראש, מגוון כריות ומתלה מטען, ווי תיקים, חיבורים למחזיקי מקל ומגשים.

בנוסף כיסא הכוח הזה מציע מגוון של בקרות מומחים כולל בקרות ראש, כפתורי חבר ובקרות מלווה. יש מבחר של אפשרויות בגודל גלגלים בגודל 8" או 9", עם אפשרות למזלג גלגלים חד-צדדיים אלגנטיים המעניקים מראה ותחושה אולטרה-מודרניים לכיסא החשמלי, בתוספת מושב שונה לגובה הקרקע ומבחר של תכריכים בצבע מודרני שיתאימו לסגנון שלך.